2012. augusztus 24.

Orvoshoz járkálás

Mivel én mindig elmondom Fefének ha megyünk valahova, így tegnap is így tettem és közöltem vele, hogy holnap azaz ma ha reggel felkeltünk elmegyünk a doktornénihez aki megvizsgálja az agyacskáját és vért is vesznek kicsit.
Na mi lett reggelre? persze hogy 39C-os láza :S harcot veszettül az ágyában, jól bemelegítette magát.
Kapott persze lázcsillapítót, innivalót és hívtam a dokinkat, hoyg akkro most nem megyünk. Lázas állapotban neki (lehet másnak sem) szoktak eeg-t csinálni, nem kínozzuk feleslegesen a vizsgálattal, nem életbevágó most sem.
A dokival megbeszéltem, hogy azért figyelünk, hogy ne legyen semmi baja és jövőhéten beszélünk.
Ahogy letettem a telefont (Fefe ott ült mellettem), elkezdett vigyorogni.

Agyilag nagyon is ott van a szeren a gyerek, nem akar Ő orvoshoz járkálni, nagyon is tudja mi vár rá ha megyünk :S
Jó lett volna azért beszélni a dokival meg egy eeg-nek is örültem volna, de ráér még 1 hetet. Tuti nem mondom el Fefének, hogy megyünk majd valahova :)

Azt hiszem ennyit a lázról :D

Nincsenek megjegyzések: