2012. szeptember 1.

A legjobb terápia:

szerezz egy gyereket :)
Volt délelőtt egy ismerősünknek a kisfia nálunk. Adrián 3 éves, hétfőtől meg oviba.
Ahogy egész nap beszéltünk, mászkált, ugrált, csörgött meg mindent amit egy 3 éves fiú csinál, Fefe végig figyelte.
Semmi feszítés, semmi hiszti, semmi rosszkedv, sőt olyan nagyon elfáradt hogy a játszótéren már a lábára sem bírt állni :) Nagyon kis figyelmes és mosolygós volt :)
Ebéd is üvegből ment :)
Ennél jobb terápia a világon nincs. Nagyon jó volt, hogy itt volt és valahogy én is nyugodtabb és türelmesebb voltam Feféhez, amit biztosan megérzett mert jó kedve volt egész nap.
Szerintem jönnek még vissza ma alvás után.
Kicsit koppant ugyan Fefe feje a habin, Adrián segíteni akart neki felülni míg a telefonért mentem, de ezzel sem volt semmi baj, nálam már tuti rohamot kapott volna.
Akárki akármit mond, lehetek én nagyon jó anya, őszintén megvallva baromi unalmas vagyok már neki, ami szerintem jó dolog mert érdeklődik mások után és nyit a világ felől.
Egy szó mint száz, kell neki a gyerek társaság :)

Nincsenek megjegyzések: