2012. szeptember 12.

Korai fejlesztő

Na itt megint halfa ütköztünk, bár mást sem vártam :(
Hívtam hétfőn a XVII. kerületi bölcsit amit ajánlottak, de a fejlesztő hölgy dadogva, akadozó beszéddel közölte, hogy majd visszahívnak mert még az összes gyereket nem látták és Ők csak részmunkaidőben vannak. Tulajdonképpen nem akarta kimondani, hogy esélytelen hogy Fefe oda járjon korai fejlesztésre.
Oké, nem baj, lesz másik.
2 hét múlva megyünk a XVIII. kerületbe egy másik bölcsibe, az ottani vezetővel már 2x is beszéltem és nagy szeretettel várná Fefét, megnézi és kitaláljuk mi is legyen. Ha ők be tudják vállalni akkor már csak egy valakit kell találnom a kerültbe akihez be tudom jelenteni ideiglenes címmel, mert sajnos ezen múlik majd a dolog, de ezt is megoldom majd.
Amennyiben ez sem jönne be, úgy van még egy hely Dunakeszin, oda is kérek időpontot.
Igazából addig kutatok, míg a közelben nem találok olyan helyet ahova Fefét is szívesen látják. Ceglédre tuti nem viszem a gyereket, piszok messze van :S

2 megjegyzés:

Hajnal írta...

Ismerős a helyzet!! Együtt érzek veled!!
Én a fehérvári bölcsi szeretném vinni,be is vennék,várják nagyon,meg kéne is nagyon,de nem tudok fehérvári címet szerezni :((( már azon vagyok,hogy kiveszek egy albérletet,hogy tudjunk hova bejelentkezni,és akkor mehetnénk a bölcsibe!! Hülye egy rendszer ez!!! :(

Paku Andrea írta...

Az jutott eszembe, hogy tegyél ki egy kérelmet, hogy fehérvári ideiglenes címet keresel a gyereknek és magadnak. Minket is úgy jelent majd be egy ismerős ha felveszik fefét a 18. kerületi bölcsibe.
egy próbát megér, hátha összejön :)