2013. március 3.

Suit szünet :(



Sajnos az áprilisi Suit terápián nem tudunk részt venni.
A héten kaptam az információt, hogy drágább és messzebb is lesz most sokkal. A 2 hetes terápia ára 640 euro lett, a helyszín meg XXII. kerületben. Gondolkoztam, de ezt most nem tudjuk bevállalni.
A Suit terápiának az árát görgetni szoktam, a Csodamanó alapítványtól az előző terápiából kaptunk vissza támogatást, így azt az összeget görgetem, és a hiányzó összegre kérelmet írtam az Önkormányzatnak. Még nem kaptunk rá választ, de szerintem segítettek volna, és még bőven lett volna 1 hónapunk a hiányzó összeg megteremtésére, de akkora összeget amennyivel most kerül többe biztosan nem tudok előteremteni.
Eddig a X. kerületben volt, autóval kb 20-30 perc alatt odaértünk, errefelé nem szokott dugó lenni, ha esetleg útépítés is zajlott, akkor is könnyen kikerülhető volt, de Budatétény messze van. :(
Sajnos időben is, benzinben is, és nem is beszélve arról, hogy Fefe elfárad az utazásban így nem tud úgy tornázni és figyelni mintha csak 20 percet autóznánk ami idő alatt bármivel el tudom terelni a figyelmét így nem megterhelő az utazás (neki :) ).
Gondolom (biztos), hogy az új helyen a terapeutáknak fizetni kell a szállásért, amit velünk fizettetnek meg. Biztos ez így jogos, és biztos hogy ezt meg kéne értenem és szó nélkül elfogadni, de pár nap gondolkozás után sem nagyon megy.
Szuper dolog, hogy ez a terápiás lehetőség megoldható Magyarországon is, titkosan vagy nem titkosan már nem tudom, de azért mégsem fér a fejembe, hogy miért kell minden költséget a családokra hárítani. Azért ez a terápia 1 év alatt igen fix dologgá vélt, 3 havonta jöttek és mindig telt házzal üzemeltek, ha valaki mégsem tudott jönni akkor pont az anyagiak miatt nem tudtunk a helyükre senkit sem varázsolni. Én nem akarok károgni és utálkozni, ez van.
1 hetes turnusba nem tartom értelmét elmenni, 1 hétből legalább 2 nap míg ismét egymásra hangolódik a gyerek és a terapeuta,  és semmit nem haladtunk máris vége az egésznek. Na és a plusz utazás most tuti nem fér nekünk bele.
Szóval most így jártunk, meglátjuk mit hoz a jövő. :(

Nincsenek megjegyzések: