2013. július 16.

Köszönjük

Még a múlt héten tettem egy kísérletet, hátha van valakinek olcsón eladó biciklis gyerekülése és trambulinja aminél nekem igazából a keretre volt szükségem hinta miatt.
Nagyon megörültem mikor kaptam is 1 gyerekülést és 1 trambulint teljesen ingyen 2 régi ismerősömtől.
Az ülést még tegnap megvariáltuk így lett belőle magas háttámlás hinta. Fefe ki is próbálta, szerintem tetszik neki, csak kicsit még nagy a lábterpesz de megszokja. (nem tudja összezárni a lábát ami azért az agynak egy nagy pofon). A régi, kis hintát már teljesen kinőtte, nehezen lehetett belevarázsolni, kiszedni belőle meg tényleg varázslat volt, hiszen a lába nem nyújtható olyan könnyen, főleg ha ráfeszít.... szóval varázslat volt kiszedni belőle. Nem is beszélve a háttámláról, ami ugye igen kicsi, hiszen egy egészséges gyermek mire beleülhet már tartja magát, így kitoldottuk már mindennel ami létezik, de ha hátul volt jó, tuti oldalra borult. Na de most, simán tud hintázni, holnap mutatom :)

A trambulint is átszerkesztettük és lett belőle fészek hinta. Még szépítjük és formáljuk, és ha kész mutatom is. Ma megvolt a főpróba volt, szerintem szimpi a kis hercegnek :)

Még egyszer nagyon szépen köszönöm Nektek csajok/anyukák :)

Nincsenek megjegyzések: