2013. július 30.

Összesítés :)



Lovaglás: Beszéltem pénteken a Büki dokival, Ő írna javaslatot a lovagláshoz. Kiderült, hogy szeptember előtt tuti nem lenne helyünk, így ráérünk szeptemberben találkozni a dokival egy vizsgálat erejéig. Mivel Fefe feszes izomzatú, és a csípője sem megy annyira nagy terpeszben szét, így látni szeretné a gyermeket a lovaglás előtt. Ez így nekem szimpatikus, abszolút nem rohanunk a lovaglással, ezért nem keresek másik helyet. Fontos nekem, hogy előbb egy szakember vizsgálja meg, majd szépen fokozatosan terheljük Fefét. 

Vizeleteredmény: megvolt a kontrol vizsgálat és még mindig bacis a vizelete. Mivel nem ázik a kukaca a pisiben a mintavétel közben, így biztos, hogy a szervezetében van a bibi. Most betadinos vízzel kell mosni, majd újabb kontrol 2-3 hét múlva. Nincs semmi jele, hogy beteg lenne, ezért nem kell kezelni gyógyszerekkel.

Fordulás: múlt héten volt szerencsém találkozni más gyerekekkel is :D méghozzá észrevettem egy fél éves gyerkőc megfordulási próbálkozását, és pont így csinálná Fefe is. A fejét tekeri oldalra, lábát felhúzza és innen kéne elméletileg már csak a kezét fordítani és már meg is lenne. Én azt hittem, hogy ez egy kóros valami és mindig visszahelyeztem a fejét, de ezt most befejezem és ha így tudna megfordulni akkor így fog. Ha ez egy „egészséges” gyereknél nem gond akkor Fefénél sem lesz az :)
Más tornát is próbálgatunk, a hason fekvésben láb húzása (mondjuk kúszás kezdeményezés) elég jól megy, gyakorolunk tovább. Persze amikor neki van éppen kedve, akkor a szőnyeg kicsi hozzá és mire kiszélesítem addigra megunja, na de sebaj, a lényeg hogy már többször Ő akarja. )

 Az elmúlt napok megzavarodó hűségében mást nem is csináltunk mint pancsolás. reggeli után egy kis pihi majd irány a medence, ebéd és alvás, majd délután ismét medence.  Szerencsére Fefe egészen jól tudott aludni, inni eleget ivott, enni a szokásos mennyiséget ette. A medencébe meg tudtunk tornázni. A fordulást nyakúszóval csináltuk, a mászást szintén, állt, volt sétálás, vízcsapkodás, egy szóval mindent csináltunk a vízben :) Igaz, hogy mindig nagyon elfáradt a pancsolás végére, de nagyon kis ügyes már. A medencézés eredménye, hogy tegnap mg is fordult Fefe az oldaláról a hasára. Ez azért nagy szó, mert Fefe a rossz agyi parancsok miatt a kezeit hátrafelé húzza és így max a hátára tud visszaborulni, de most előre húzta magát :) fog ez menni, csak veszett lassan. 

Olinek: én nagyon szerettem volna Fefével még az ovi előtt visszamenni Varsóba ismét 2-3 hét intenzív terápia, de nincs sajnos kiadó apartman. :( Ha nem jön össze, most akkor majd legközelebb. Szeptembertől úgy is ovi, majd akkor kiderül mikor lesznek szünetek, és betervezzük akkorra. 


Nincsenek megjegyzések: