2013. december 8.

Ciki vagy nem ciki



Volt egy fórumon a Nazarov műtéttel kapcsolatos téma. Ezen a zárt fórumon olyan szülők beszélgetnek akiknek a gyermekükkel probléma van, és itt írta az egyik anyuka, hogy az mennyire gáz, hogy a szülők pénzt kéregetnek pl erre a műtétre, hogy ez nagyon ciki.
Hűha, ez komolyan szíven ütött, mivel én is kéregetek erre a műtétre, és ezt pont egy olyan egyén írja aki ebben a világban él.
Elképzelhető, sőt biztos, hogy Mo-on is végeznek gyerekeken műtéteket, amit az Oep támogat, de nem ilyet. Én személy szerint, magyar orvos kezébe nem adom Fefét, mert pont magyar orvosok tették tönkre az életét, életünket. (Fefe szülési sérült, és ha rendesen végzik a munkájuk, azt amire felesküdtek akkor Fefe egészséges 4 évesként rohangálna).
Ezzel a műtéti eljárással egyszerre szabadítható fel az egész test, és nem kell 6-8 hétig gipszben feküdnie. Ismerek a doki által műtött gyereket (többet is), megbízom az orvosban.
Én soha nem kértem élelmiszerre, gyógyszerre vagy pelenkára pénzt, ezeket mind előteremtjük a szüleimmel. 

1 alkalommal kértem gyógytornára a nagy közönségtől, mert nem tudtam volna kifizetni, és ez is nagyon rossz érzés volt, mert tudom, hogy sokaknak élelmiszerre sincs pénzük, de nem titkoltam, hogy mire kérek, nem hazudtam soha.
Ciki kéregetni? igen, iszonyatosan megalázó, de sajnos muszáj, ha azt szeretném, hogy Fefe legalább kicsit jobban érezze magát a bőrében, hogy a kezeit ki tudja nyújtani teljesen, hogy valaha kicsit önállóbb lehessen, és sajnos ehhez kéregetni kell.
Nem vagyok egy elesett valaki, tudom használni a Google-t, ismerek nagyon sok családot akiknél különleges gyermek van így tisztában vagyok a jelenleg fellelhető összes terápiával kapcsolatban, és nagyon sok minden kipróbáltunk már, de sajnos tényleg muszáj a műtét. Én mondom ezt, aki mindenféle műtét ellenes vagyok, régebben még segédeszközt sem akartam de az is muszáj, megkönnyíti az életünket.
Így, még ha nagyon ciki és megalázó is, de kéregetek erre a műtétre. 

https://tegyjot.hu/gyujtes/350

Nincsenek megjegyzések: