2014. február 27.

Köszönet!



Szeretném megköszönni mindenkinek a támogatásokat, amit Fefe részére kaptunk. 

Köszönöm Maglód Önkormányzatának, hogy a Nazarov műtét árát átutalták a doktor úrnak, és az elmúlt években nyújtott segítségét is.  
Mint az megosztottam, az Oep utólagos finanszírozásként támogatja a műtétet, de ehhez össze kell szedni ezt a nem kis összeget. Kb 2 hete kaptunk is azonnal segítséget egy fantasztikus családtól, ahol 2 csodaszép gyermek közül az egyik különleges(ebb), hogy Ők kölcsön tudják adni ezt a pénzt, amiért nagyon hálás vagyok. Közben egyeztetés folyt az Önkormányzattal, hogy tudnak-e nekünk segíteni, így ehhez az összeghez nem kell hozzányúlni, mert a mi drága Önkormányzatunk átutalta. 

A repülőjegyek visszaigazolását már elküldtem az Oep részére, bízom benne, hogy hamar vissza fogják ezt utalni nekünk, mert ez sem kevés összeg. 

Köszönöm még, az „Egy Szív A Gyermekekért Alapítvány” segítségét, akik az Oep határozat és a kérelmem eljuttatása után a szállás költségét fogják nekünk támogatásként megadni. Ezt a támogatást megkaptuk volna előre, de én 1 papírt elfelejtettem elvinni a személyes találkozónkra, így ez  majd utólag lesz kifizetve, így a kölcsön kapott pénzből ide fogok átcsoportosítani. Én nagyon örülök, hogy ha 1 papír hiányzik, akkor addig nem adnak ki 1Ft-ot sem, így ez az alapítvány (is) részemről a megbízható és tisztességes alapítványok közé tartozik. 

A Csodamanó Alapítványtól még várom a kérvényemre beadott elbírálást. 

Vasárnap utazunk, és nagyon szépen köszönjük a segítségeket :) természetesen folyamatos beszámolót tartok majd :)

Nincsenek megjegyzések: