2014. február 17.

Nazarov - Oep

Végre megkaptuk az Oep javaslatot arról, hogy kapunk-e támogatást a március 4-én tervezett Nazarov műtétre.
A támogatási kérelmet még 2013 novemberében adtuk be, és 2014 február 13-án kaptuk kézhez.
Nem volt könnyű elhozni csütörtökön a javaslatot, de most már betelt a pohár a több hónapos totojázásból, így kisebb balhé után kézhez kaptuk a papírt :) (most már 100%-ig ismernek az Oep-nél minket).
Nem húzom az időt a lényeggel :) megkaptuk a támogatást.
Ez jelen esetben azt jelenti, hogy a műtét költségét ami 3200euro és Fefe + 1 fő repülőjegyét ami 100.000.-Ft utólag ki fogják fizetni.
Mi szerettük volna, vagyis úgy is adtam be a kérelmet, hogy előre fizessék ki a doki műtéti díját, de ettől az Oep határozottan elzárkózik, és nagy NEM a válaszuk.
Kaptam 1 jó tanácsot még kb 2 hete az egyik Oep-es hölgytől, hogy kérjek kölcsön akárkitől mert így szokták a szülők, mondjuk egy nagybácsitól vagy rokonoktól vagy akárkitől. Sajnos ilyen rokon nincs. (gondolhatjátok, mivel ezt visszamondtam így meg van sértődve kedves ügyintéző és nem én vagyok a kedvenc a listáján, na de azt hiszem túlélem ezt a vesztességet).
Most "csak" az van hátra, hogy 2 hét alatt előteremtsünk 3200eurot, kölcsön, mert ahogy visszajöttünk és a gyermeket látja az itthoni orvosa, 15 napon belül utalják a pénzt.
A repülőjegyre kölcsönkértem, ezt a számla benyújtásától 15 napon belül át kell utalnia az Oep-nek.
Írtam kérvényt 1 alapítványnak, de még válasz nincs, innen talán a szállás költségét tudnánk támogatásnak megkapni, ami 340euro, de ezt is utólag csak.
Írtam kérvényt az Önkormányzatnak, de még válasz ott sincs.
A Csodamanó Alapítványtól a tolmács költségét visszamenőleg meg fogjuk kapni, ami 300euro lesz.

Leletek megvannak, már csak a vizeletvizsgálat van hátra, ami nálunk a legnehezebb feladat, mert Fefe vizelete nagyon sűrű szokott lenni a kevés folyadékbevitel miatt. Most este kap 1 zacskót és  addig nem fekszek le míg pisi nincs benne. (remélem nem lesz nagyon hosszú éjszaka).

Pénteken megyünk kardiológiára, de szerintem semmi baj nincs Fefe szívével, egyszerűen csak nincs terhelve úgy ahogy kéne.

Nincsenek megjegyzések: