2014. március 23.

Pillanatképek

Volt egy kezdeményezés, méghozzá egy fotósorozatot szeretnének készíteni az oxigénhiánnyal született gyermekekről, céljuk felhívni a figyelmet ezen családokra és gyermekekre, bemutatni, hogy Ők is olyanok, mint mindenki más, továbbá a tolerancia jegyében a másság, illetve éppen hasonlóság elfogadtatása a társadalomban.
Ennek megvalósításához érkezett egy felajánlás, a fotókat elkészíti egy profi fotós, és a kiállítást megszervezhetjük, amelynek bevételét a Kis Veréb alapítvány kapja. Az adományt annak mértékétől függően egy vagy több, arra rászoruló család terápiás költségeinek támogatására fordítjuk.
Olyan családokat kerestek, akik szívesen részt vennének ebben a adománygyűjtő akcióban, és gyermekük oxigénhiánnyal született.

Én jelentkeztem, és Rékával meg Viktorral a fotós fiatalemberrel sikeresen összehoztuk februárban a nagy találkozást.
Hogy is mondjam, igencsak zavarban voltam, pedig nem szokásom :) de most izgultam, hogy hogyan tegyem Fefét, mit csináljuk, stb, de mondták, hogy csináljuk úgy mindent ahogy szoktunk :)
Nagyon jót beszélgettünk, igazán örülök, hogy megismertelek Titeket.
Íme Fefe pillanatképei, szerintem nagyon jók lettek, olyan igazi Fefés :D (igen, az a fránya nyelvkidugás)


















Nincsenek megjegyzések: