2014. március 4.

Sagrada Familia

Tegnap délelőtt elindultunk a nagy Barcelonába :)
Első utunk a doktor úr klinikájához vezetett, ami kb 5 percnyi sétára van.
A szállásadónk még vasárnap este bejelőlt a térképen pár helyet, amit érdemes megnézni, ezek között volt a Sagrada Família. Igazából sok kérdést nem tett fel az úti cél megszervezése, mivel mi fent vagyunk, így csakis lefelé indulhattunk :) Hűűű, nagyon, de nagyon messze volt, cserébe viszont tényleg nagyon szép.
Belülről nem néztük meg, mert olyan veszedelmesen hosszú sor állt, hogy az számunkra kivárhatatlan volt.
Tegnap volt a segítő hölgy és mondta, hogy ha rendeltem volna jegyet, akkor Fefének és nekem ingyen lett volna mert mozgássérült, és soron kívül bemehettünk volna, na de ezt az információt senki nem osztotta meg velem, az interneten meg nem találtam ilyen információt, így "csak" kívülről láttuk, de így is csodaszép volt :)
A hazafelé vezető út már nehezebb volt, fizikailag nehéz, de hazaértünk sikeresen :)
Bevásároltunk, és pihentünk.

Ma reggel megyünk 8.30-ra a klinikára. Még nem tudni, hogy Fefe mikor kerül sorra, de megpróbáljuk, hogy Ő legyen az első.
Szurkolás jöhet :) (nagyon izgulok).



Gaudi ház 



 Sagrada Família:

















Tényleg nagyon magas :)

Hazafelé megviselve :)

fel a magasba, mert ott lakunk :)
Lentről indulás

Én hol vagyok a képekről? a telefon másik oldalán :)

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szurkolok Fefének!!

Unknown írta...

Andi! Kívánom,h sikeres legyen az utatok!!! (és persze legfőképp a műtét)