2014. április 9.

Gyermektartásdíj

2012 februárjában Fefe vér szerinti (később ki fog derülni miért írom így) apjától különköltöztünk.
Röviden annyi volt a baj, hogy apuka sem dolgozni, sem a gyermekkel foglalkozni nem akart, abból viszont igen nehéz megélni, így összepakoltam a cuccainkat és hazaköltöztünk anyuékhoz.
A viszonyunkról annyit, hogy ezek után sem törte magát, hogy a gyerekkel találkozzon, és anyagilag sem segített semmit.
2013 februárjában volt az első gyermekelhelyezési és gyermektartásdíj tárgyalása, ahol fél évre visszamenőleg megállapították a havi 20.000.-Ft gyermektartásdíjat. Én többet igényeltem, de apuka a törvényekre hivatkozva csak ennyit vállalt. Meg volt neki adva a részletfizetési könnyítés, de amint 1 részlettel elmaradna akkor egy összegben kellett volna kifizetnie mindet, meg persze a havi díj fizetései is kötelező lett volna.
A bírónő nagyon egyszerűen fogalmazott, ha apa éhenhal akkor is a gyerek az első. Látogatni nem kell viszont a gyermektartásdíj fizetése kötelező.
Miután nem érkezett 1Ft sem, és elkezdődött az óvoda hol a rendszeres gyermekvédelmi támogatáshoz kértek egy olyan igazolást miszerint én jelentettem, hogy apa nem fizet, így beadtam a végrehajtást.
2013. szeptemberében kaptam erről egy határozatot amiben leírták, hogy mennyi a hátralék, ez ekkor 300.000Ft volt.
A következő hatalmas lépés az ügyben 2014 januárjában történt, mikor a végrehajtói irodából kaptam egy levelet, amiben részletezték, hogy az ügyvédnek mennyi a számlája eddig. Ezt nem nekem kell kifizetni, és őszintén megvallva nagyon magasról teszek rá, ez a dolga.
Tegnap felhívtam a végrehajtói irodát, hogy most mi van, mikor látunk végre ebből pénzt, mert ugye nagyon nagy szükség lenne rá? Választ nem kaptam, ma kellett visszatelefonálni.
Arra jutottak, hogy akkor küldenek nekem egy határozatot amivel mehetek tovább a gyámügyre, állam megelőlegezi és miután vér szerinti apukának nincs semmije, így majd szépen leüli.

Komolyan, ezt nekem kell intézni?
Véletlenül nem nekik (hivatalok) kéne védeni a gyermeket és harcolni azért hogy akárhogy de megkapja? mert ha én nem jelentem, hogy nem kapunk gyerektartásdíjat, akkor veszélyeztetem a kiskorút mert az az Ő pénze, és akkor úgy számolják hogy megkaptuk, így elesünk a támogatástól.
Ha jelentem sem történik semmi? Na dehogynem, most addig megyek míg ebből pénzünk nem lesz, most már csak azért is mert a bosszú hajt.

Miért vér szerintinek hívom? mert csak az, sem nem tartja a kapcsolatot a gyerekkel aki már el is felejtette Őt, sem anyagilag nem segíti, és még magáról sem tud gondoskodni ami őszintén megvallva nem is érdekel.

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Döbbenet... :( Főleg azok után hogy láttam Fefe babakori videóin,milyen szeretettel foglakozott vele.. Kitartást Andim!!! ♥