2014. október 22.

Kommunikálás

Őszintén bevallva, nekem nem nagyon van olyan dolgokhoz türelmem mint pl táblán kommunikálni. Nagyon szuper dolognak tartom a Doman féle táblát, de én képtelen vagyok rá, hogy várjak 1 mozdulatra. Tudom, csúnya vagyok, de ez van, hősiesen bevallom.
Gondoltam a múlt héten, hogy valahogy az oviban rá kéne kérdezzek a kommunikáció fejlesztésére, hogy olyan lesz-e? de mire vettem volna a bátorságot már mondta is a Réka, hogy kommunikátorral ismerkednek Fefével és válaszol.
JUHÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
Hihetetlen ez az ovi, tényleg nagyon örülök, hogy jöhettünk :) Fefe szereti, és Fefét is szeretik :)

Ami még boldogság, hogy ma itthon próbálkoztunk, hogy válaszol-e Fefe a kérdésekre, és igen :)
Jelenleg úgy működik, hogy ha igen a válasz akkor balra fordítja a fejét, ha nem akkor jobbra :)
Most itthonra is szeretnék 2 kommunikátort szerezni, hogy választása lehessen. Ezekre szeretném felvenni az igen - nem szót és a kezeit is rávenni arra, hogy válasszon és használja. Természetesen az ovival együtt működve, ahogy Réka csinálja úgy csináljuk itthon mi is, hogy ne legyen zavarodás Fefe okos buksijában.


Mivel Fefe választ, és válaszol így most újabb lendületet kaptam és nagy gőzzel a kommunikáció fejlesztése irányába :)

Nincsenek megjegyzések: