2015. március 28.

Esély című műsor

Pár héttel ezelőtt, felkeresett egy hölgy telefonon, hogy Ők forgatják az Esély című műsort.
("Az Esély, az M1 új, péntek délutánonként jelentkező magazinja azonban nemcsak hozzájuk szól, hanem mindazokhoz, akiket érdekel, hogyan lehet sérültként is teljes életet élni.")
Megbeszéltük, hogy ha nem sírós műsort csinálunk, akkor természetesen, nagyon szívesen bemutatom a családomat, ismerjük meg egymást :)
Egyik péntek délutánra esett a találkozó. 2 nagyon kedves embert ismertünk meg, köszönjük :)
Fefe hazaért az oviból, kimentünk sétálni, beszélgetni, majd folytattuk a házunkban.

Szerintem nagyon jó lett a kis filmecske, fogadjátok szeretettel :)


Link: http://nava.hu/id/2139272/

3 megjegyzés:

napraforgovirag írta...

Pont akartam írni, hogy láttalak titeket! :)
(nem ismerjük egymást, csak olvasom a blogot már régóta, és így rögtön felismertelek titeket :))

Nelli írta...

Én is láttalak Benneteket, véletlenül, de nagyon megörültem, hogy benne vagytok a műsorban!! Megható volt a kisfilm, hajrá Fefe! :)

Ági írta...

Megható volt, én is ezt akartam írni, nagyszerű családod van!!