2016. december 31.

Kikapcsolódtunk

Gondolkoztunk, mit is csináljuk 2 ünnep között a hosszú téli szünetben (nem olyan egyszerű a 2-3 hét szünetet úgy megszervezni, hogy ne itthon ülős unalmas napok legyenek) .... lépjünk le wellnessezni :D
Nekem a Balaton....

Nekem a Balaton...

Nehéz dolog azért találni olyan szállodát, ahol a wellness részen Ferkó is tud pancsolni. Itt értem azt, hogy a víz meleg legyen, legyen benne pl sodrófolyosó, akár hullám, tehát tényleg élményekkel legyen felszerelve, mert ugye a babapancsolóban nem tud mit csinálni. A hideg vízben ismét csak megfeszül...
A jelenleg kiválasztott szálloda vize egyenlőre az első nap is hidegnek bizonyult, pedig szerintük melegebbre volt állítva az ünnepek miatt. Plusz törölközőt egy wellness szállodában nem lehetett kérni, állítólag nem volt....
Másnap délelőtt a víz még hidegebb volt, amire persze ismét rákérdeztünk, amire a válasz az volt, hogy valamiért le kellett engedni a vizet és idő mire felmelegszik, délutánra már jó lesz. Nos, délutánra sem lett jobb.
Harmadnap is hideg volt a víz, plusz az összes wellnesses "élmény" elemből jéghideg víz jött vissza, így a kellemesnek ígért vízi masszázs, inkább jeges élmény volt. Oké, tuti, hogy maradandó élményt okozott, de nem erre számítottunk. Harmadnak délután sem változott a víz hőmérséklete, sőt, még a pezsgőfürdő sem működött immáron 2 napja.......
Ami pozitív, hogy az étterem részleg jó volt. A reggeli és vacsora svédasztalos, ebédre Ferkónak tudtunk kérni főzelékeket, és vacsorát is készítettek neki, nagyon figyelmesek és kedvesek voltak.
Mindegy, ami biztos, hogy ebbe a koronás balatonszárszói hotelbe nem megyünk télen, a jeges wellness nem tartozik a kedvenceink közé.
Azért csináltunk videókat persze :)
 (Igen, tudom, a dátumot be kéne állítani a kamerán :) )